Krajane.cz - Belgie | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nizozemsko | Nový Zéland | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | Švýcarsko | USA
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk en
 
Stran: [1] 2 3   Dolů
 
Autor Téma: Podvodné jednání AOK  (Přečteno 208658 krát)
honza3333



Karma: -24
Příspěvků: 676


« : Prosinec 20, 2013, 02:16:39 am »

8měsíců mi AOK hradila nemocenské dávky po mém pracovním úrazu a tenhle týden mi zaslali dopis, že mi neprávem zasílalí dávky za poslední 2měsíce a že nedodržuji stanovené pravidla. Chtějí úhradu 2000eur. Já přitom co 6týdnů pravidelně jezdím do Dráždan na posudkovou kontrolu a o všem se vedou přesné záznamy. Kontaktoval jsem tedy posudkového lékaře a ten prohlásíl, že nerozumí co se děje, protože sám nařídil další léčbu a rehabilitaci. Když jsem AOK kontaktoval, tak mi neodpověděli a na mojí poštu nereagují. Dopis který mi zaslali je naprosto nesmyslný a vymyšlený a zajímalo by mě jestli má někdo podobnou zkušenost.
Zaznamenáno
Diddi
Host
« Odpověď #1 : Prosinec 20, 2013, 08:34:41 am »

Jo, neco podobneho se stalo memu manzelovi. Byl temer rok nemocny, po nekolika operacich a to jim bylo trnem v oku, tak se snazili, sec mohli. Prestali mu penize vyplacet, nastesti na tom nejsme zavisli. Pak se to nejak vyreslilo, museli to doplatit,ale asi jen diky tomu, ze jsme na ne vyvijeli tlak, ze vsechny nase zamestnance presvedcime, aby zmenili pojistovnu. (Jsou u AOK) Taky se manzel nechal  prehlasit na misto, kde mame firmu. S temi se dalo normalne jednat. Podle mista bydliste patri na jinou pobocku a tam to byla katastrofa.
Za temer 20 let jsem uz vystridala nekolik pojistoven, i u jinych doslo k problemum. Ale priprav se na boj. Ono jak to prekroci urcitou dobu (nemocenska), tak zacnou vyvijet tlak vsemi prostredky, abys ji ukoncil, to same udelali i jednomu znamemu.
Zaznamenáno
honza3333



Karma: -24
Příspěvků: 676


« Odpověď #2 : Prosinec 20, 2013, 12:44:52 pm »