Krajane.cz - Belgie | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nizozemsko | Nový Zéland | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | Švýcarsko | USA
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Ošetření v ČR s kartou německé pojištovny  (Přečteno 56785 krát)
Jendix



Karma: 3
Příspěvků: 44



« : Září 10, 2010, 10:40:00 am »

Má někdo z vás zkušenosti jak postupovat v případě ošetření v čechách s kartou německý pojištovny? Vím že tady v německu s pojištěním pro zahraničí to člověk musel nejdříve sám zacvakat a pak dojít na pojištovnu a pojištovna to do měsíce pošle na účet. Jde mi o to jestli to stejně funguje v čechách? Jinak jsem u Techniker Krankenkasse. Předem díky.
« Poslední změna: Září 10, 2010, 10:54:21 am od David » Zaznamenáno
kalkulka



Karma: 4
Příspěvků: 113


« Odpověď #1 : Září 12, 2010, 08:03:27 pm »

To by mě taky zajímalo. Počítám s tím, že v ČR to sama zaplatím a dodám všechny mateiály pojišťovně. Ta mi to pak proplatí. Ale jen akutní věci, ne prevenci.
Zaznamenáno
martan-h



Karma: 3
Příspěvků: 45



« Odpověď #2 : Září 12, 2010, 09:29:59 pm »

Na zadni strane nemecke pojistovaci karty by mela byt mezinarodni pojistovaci karta. Tam jsou vase udaje udany v mezinarodnim formatu, podobne jak u mezinarodniho ridicaku. To znamena, ze napr. pod cislem 1 je vzdy jmeno, pod 2 je prijmeni atd.

Pokud na zadni strane karty pojistence mezinarodni kartu nemate, tak by vam mela pojistovna dodatecne vystavit mezinarodni kartu pojistence automaticky. Pokud se tomu tak nestalo, tak si o ni zadadejte.

S touto mezinarodni kartou se muzete nechat v CR bezplatne osetrit. Musite zaplatit jen 30,- Kc regulacni poplatek.